This is supposed to be a portal page for the Scots translations. Here, you could discuss translation guidelines, your progress and anything else that pertains to this project.
Feel free to design this page, use as many subpages as you want, and to later replace or remove this template if it bothers you.
List of abbreviations:
- This edit created a new page (also see list of new pages)
- This is a minor edit
- This edit was performed by a bot
- The page size changed by this number of bytes
30 October 2023
1 October 2023
30 September 2023
Walcum tae the Scots portal on thpatch, Heer, ye can find gemm progress, spellin conventions an recent activitie.
Pan-dialek spellins at can be raed in onie dialek is uised heer, The'r nae ee-dialek spellins excep for mebbe twa-three instances.
In-gemm text is for ordinar translaetit frae the English & Simple English translaets.
TH06 Embodiment of Scarlet Devil
- Main stories, endins, Extras, stage tiytls & sangs is duin.
- Images is bean wrocht on
TH07 Perfect Cherry Blossom
- Reimu's & Marisa's main scenarios is duin.
- Sakuya's main storie & au the endins is bean wrocht on
Spellin conventions uised
On the hael, the spellin conventions uised is gey lik the aens uised on Scots-Online wi a puckle differs. Hepburn romanisaetion is uised for Japanese wirds & naems. For dialek pronunsiaetions, see the Scots-Online page an the DSL page on pronunsiaetions:
- UY is uised for the vowel in wirds lik juyn (eng. join), puynt (eng. point), etc. Soondit /əi/ in maist dialeks, /ɔɪ/ in sum ither aens.
- IY is uised for the vowel in wirds lik liyk (like), hiyd (hide), jiyl (jyle), giyd (guide), chiynj (chynge), miynd (mynd), biy (eng. buy), tiy (eng. tie), fiyv (5), fiyr (fire), etc. For ordinar soondit /əi/ whan short, /aɪ/ whan lang.
- Present participle endins is spelt -an (still sayed different frae the verbal noun endin in sum dialeks)
- J is uised for /dʒ/ in sum wirds lik chiynj, jerm (germ), jin (gin, the drink), etc.
- AE is uised insteid o A-E in wirds lik haem, hael, baet, taen, aen (1), baen, caer, etc; but stage, page, etc. For ordinar soondit /e/. The AEN cluster is soondit /in/ in sum dialeks
- AU is uised insteid o AW/AA in wirds lik au (aw/aa, awe), snau, bau, aufu (awfu/aafu), lau, drau, etc. Can be soondit /a(ː)/, /ɑ(ː)/ or /o̜(ː)/
- -AK is uised insteid o -ACT in wirds lik akwal (actual), fak (fact), sek (sect), etc.
- EI is uised for the vowel at can be soondit /i/ or /e/ in au wirds lik heid, deid, eit (eat), seit (seat), meit (meat), breid, mein (mean), bein (bean), etc.
- U is uised for Aitken vowel 19 auwey in wirds lik muckle, buckle, cuttit, cuttan, dug, etc.
- UE is uised for wirds wi /ju/ at isna soondit /jʌu/ in the north eist o Scotland, lik hueman (human), menue (menu), illuesion (illusion), etc.