Th14/Senario Marisa A dalam Bahasa Melayu

From Touhou Patch Center
Jump to: navigation, search
This page is a translated version of a page Th14/Marisa A's Scenario and the translation is 26% complete.

Other languages:Bulgarian 99% • ‎German 100% • ‎Swiss High German 1% • ‎English 100% • ‎4Kids English 100% • ‎Pirate English 100% • ‎British English 15% • ‎Google Translate English 100% • ‎Troll translations 55% • ‎Yorkshire English 36% • ‎Spanish 100% • ‎Finnish 36% • ‎French 100% • ‎Hindi 100% • ‎Hungarian 100% • ‎Indonesian 100% • ‎Italian 100% • ‎Japanese 100% • ‎Lojban 18% • ‎Korean 100% • ‎Mongolian 11% • ‎Malay 26% • ‎Dutch 32% • ‎Polish 100% • ‎Portuguese 100% • ‎Brazilian Portuguese 100% • ‎Russian 100% • ‎Swedish 100% • ‎Thai 100% • ‎Ukrainian 100% • ‎Vietnamese 100% • ‎Tiếng Việt (THVNFB translation) 99% • ‎Simplified Chinese 100%


Gnome-colors-gtk-edit.svg st01c.msg.jdiff


Peringkat 1

Marisa

#0@34Huh, cuaca agak sejuk kat tasik.

Wakasagihime enters

???

#0@102Kamu di sana!

<Boss title>

Wakasagihime

#0@144Adakah kamu datang untuk menghapuskan kami?

Marisa

#0@152Hm? Huh, saya berfikir juga.

Marisa

#0@160Ada ikan duyung nampaknya. Mm, sashimi...

Wakasagihime

#0@168Kalau begitu! Saya akan mengalahkan kamu dan membuat ku kagum!

Wakasagihime

#0@176Dah tiba masanya kami makhluk ghaib bertindak!

♪ Duyung dari Peta yang tak Diterokai
Wakasagihime defeated

Marisa

#1@34Yep, cuma ikan duyung. Tidak ada masalah langsung.

Marisa

#1@42Mm, sashimi... Tempura...

Marisa

#1@50Oh, tidak! Saya tak sepatutnya berfikir sebegitu.



Gnome-colors-gtk-edit.svg st02c.msg.jdiff


Peringkat 2

Marisa

#0@34Disini ada makhluk ghaib juga?

Marisa

#0@42Saya ingatkan duduk dibawah pohon willow hanya untuk ketua makhluk itu.

Sekibanki enters

???

#0@140Lebih dari kamu sangka!

<Boss title>

Sekibanki

#0@148Kebanyakan makhluk tinggal berhampiran perkampungan manusia.

Marisa

#0@156Oh, kita pernah jumpa tadi.

Sekibanki

#0@164Kenapa kamu tidak berasa takut melihatku?

Marisa

#0@172Sebab saya dah bosan menghapuskan makhluk macam kamu.

Sekibanki

#0@180Sikap kamu menginspirasikan makhluk ghaib memberontak!

♪ Dullahan Dibawah Pohon Willow

Sekibanki

#0@188Saya akan buat kamu ketakutan sampai bila-bila.

Sekibanki defeated

Sekibanki

#1@30A-apa ni? Kau terlalu kuat untuk aku lawan...

Marisa

#1@38Memanglah, jika saya lemah... Pastilah saya takkan bangun.

Marisa

#1@46Nampaknya... Saya kena membawa hukuman mati mandatori kepada awak.

Sekibanki

#1@54Oh tidak! Ahhh...

Sekibanki

#1@62Manusia sekarang sememangnya kasar!

Marisa

#1@70Ah, dia lesap...

Marisa

#1@78Saya ingin panggang dia guna pemanggang mini (mini-hakkero) saya.



Gnome-colors-gtk-edit.svg st03c.msg.jdiff


Peringkat 3

???

#0@64Kamu datang untuk membasmi saya kan?

Marisa

#0@72Ah, kalau kamu nak...

<Boss title>

Kagerou

#0@80Adakah kamu betul-betul nak mengalahkan saya?

Marisa

#0@88Ya. Berkemungkinan.

Marisa

#0@96Rambut kamu yang berkilau nampaknya mudah terbakar.

Kagerou

#0@104Heh? Terbakar?

Marisa

#0@112Pemanggang miniku (mini-hakkero) akan memanggang kamu sehingga tidak ada satupun kesan.

♪ Serigala Jadian yang Kesunyian

Kagerou

#0@120

Kagerou

#0@128

Marisa

#1@30

Marisa

#1@38

Kagerou

#1@46

Marisa

#1@54

Kagerou

#1@62

Marisa

#1@70

Marisa

#1@78

Marisa

#1@86

Kagerou

#1@94

Marisa

#1@102

Marisa

#1@110


Gnome-colors-gtk-edit.svg st04c.msg.jdiff


Marisa

#0@34

Marisa

#0@42

Benben Tsukumo enters

???

#0@110

<Boss title>

Benben

#0@148

Marisa

#0@156

Marisa

#0@164

Yatsuhashi Tsukumo enters

Yatsuhashi

#0@236

Yatsuhashi

#0@244

Benben

#0@252

Benben

#0@260

Benben

#0@268

Marisa

#0@276

Marisa

#0@284

Benben

#0@292

Benben

#0@300

Yatsuhashi

#0@308

Yatsuhashi

#0@316

Yatsuhashi Tsukumo exits

Marisa

#0@324

♪ Ilusi Jourury

Benben

#0@332

Benben

#0@340

Benben

#0@348

Benben Tsukumo defeated

Benben

#1@30

Benben

#1@38

Marisa

#1@46

Marisa

#1@54

Benben

#1@62

Marisa

#1@70

Marisa

#1@78

Benben

#1@86

Marisa

#1@94

Benben

#1@102

Benben

#1@110


Gnome-colors-gtk-edit.svg st05c.msg.jdiff


???

#0@64

???

#0@72

???

#0@80

Marisa

#0@88

Marisa

#0@96

<Boss title>

Seija

#0@104

Seija

#0@112

Seija

#0@120

Marisa

#0@128

Seija

#0@136

Seija

#0@144

Marisa

#0@152

Seija

#0@160

Marisa

#0@168

Marisa

#0@176

Seija

#0@184

Marisa

#0@192

Seija

#0@200

♪ Ideologi Terbalik

Seija

#0@208

Seija Kijin defeated

Seija

#1@30

Seija

#1@38

Marisa

#1@46

Marisa

#1@54

Seija

#1@62

Seija

#1@70

Marisa

#1@78

Seija

#1@86

Marisa

#1@124

Marisa

#1@132

Marisa

#1@140

Marisa

#1@148




Gnome-colors-gtk-edit.svg st06c.msg.jdiff


Marisa

#0@34

Marisa

#0@42

Shinmyoumaru Sukuna enters

???

#0@110

???

#0@148

???

#0@156

Marisa

#0@164

Marisa

#0@172

???

#0@180

???

#0@188

Marisa

#0@196

???

#0@204

<Boss title>

Shinmyoumaru

#0@212

Shinmyoumaru

#0@220

Marisa

#0@228

Shinmyoumaru

#0@236

Shinmyoumaru

#0@244

Marisa

#0@252

Marisa

#0@260

♪ Jarum bersinar Si Kenit ~ Puteri Kecilku

Shinmyoumaru

#0@268

Marisa

#0@276

Shinmyoumaru

#0@284

Shinmyoumaru

#0@292

Marisa

#0@300

Shinmyoumaru

#0@308

Shinmyoumaru

#0@316

Shinmyoumaru Sukuna defeated